پایگاه خبری دو راه خبر

اولین و تنها پایگاه خبری رسمی شهر دوراهک

پایگاه خبری دو راه خبر

اولین و تنها پایگاه خبری رسمی شهر دوراهک

پایگاه خبری دو راه خبر

روز نوشت ، تحلیل و انتشار اخبار شهر دوراهک بدون نگاه حزبی ، جناحی ، قومی و قبیله ای؛
ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم.

طبقه بندی موضوعی

اعتبارات ارزش افزوده بوشهر سه برابر شد

مرضیه دراهکی | دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۹ ب.ظ

استاندار بوشهر گفت: اعتبارات ارزش افزوده استان از دو هزار میلیارد تومان سال قبل، به 6 هزار میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

اعتبارات ارزش افزوده بوشهر سه برابر شد

به گزارش پایگاه خبری دو راه خبر ، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: منابع اعتباری ارزش افزوده با پیگیری‌های انجام شده و با ابتکار و تلاش دولت و مجلس انقلابی افزایش یافته است، این اعتبارات در سال جاری نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته که می‌تواند تحول شگرف در توسعه زیرساخت‌ها، عمران و آبادانی و اشتغال‌زایی ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات ارزش افزوده برای توسعه زیرساخت‌ها، عمران آبادانی شهرها و روستاها در اختیار شهرداران و دهیاری‌ها قرار می‌گیرد، گفت: این اعتبارات از دو هزار میلیارد تومان سال قبل، به 6 هزار میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه امسال چهار هزار میلیارد تومان بیش از سال گذشته منابع از محل ارزش افزوده به استان بوشهر اختصاص یافته است، ادامه داد: این اعتبارات باید به عمران، آبادانی، اشتغال‌زایی در شهرها و روستاها تبدیل شود. شهرداران و دهیاران در برابر هزینه کرد این میزان اعتبار مسؤولیت دارند و باید در اجرای طرح‌ها به اشتغال منطقه کمک کنند.

محمدی‌زاده توسعه زیرساخت‌های گردشگری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در مدت سه ماه بیش از بیش از 8 میلیون گردشگر و مسافر وارد استان بوشهر شدند که باید زیرساخت‌های گردشگری برای رفاه مسافران توسعه داده شود و نیز باید حوزه سلامت، فرهنگ و ورزش مورد توجه قرار گرفته شود و هزینه کرد اعتبارات یاد شده در حل مشکلات شهرها و روستاها باید اثربخش باشد.

انتهای پیام

  • ۰۱/۰۷/۱۱
  • مرضیه دراهکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی